4 juli 2012

Idiots Are People Three

30 Rock s06e03

Mysteriet med Pete får sin upplösning, Jack tar sig alldeles för mycket friheter med Liz förhållande och... Tracy och Denise Richards forsätter larva sig... I guess.


+ "We're called PEEN." "What is that an acronym for?" "Acronym?" Haha. Jag har alltid haft lite svårt för dig, Devon Banks, men så här under tredje genomtittningen börjar du faktiskt växa i mina ögon.

+ Kelsey Grammer is Abraham Lincoln. Free show! Mandatory! ^^

+ Liz är en jedi-prinsessa i sin fantasi. Naturligtvis är hon det. ♥

+ Devons plågat hysteriska skratt. Det är så fint. Likaså Baldwin och Arnetts obekväma försök att sälja in enhörningen på tv. NBC: We have a magical horse?

+ Älskar Kenneths "Oh, I think it looks very authentic!". Vad fanken? XD

+ Wow, min Kenneth-crush aside så måste jag säga att James Marsden är tokigt charmig när han låtsas spruta senap på en tax. o_O

+ Bästa kompis-gänget strikes a pose. Jag tröttnar aldrig på det skämtet.


- Jag blir sååå generad av Denise Richards i hissen. Det känns som att scenen aldrig tar slut trots att den bara är några sekunder lång. Uuuggghhh...

- Aww, jag blev exalterad över att se Kathy Geiss, en gammal favorit, men hon försvann lika fort som hon kom.


-Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar